גם להעצים את החוויה של הטיול וגם לחסוך כסף!

דמיינו את עצמכם מטיילים בדרום אמריקה כשאתם כבר יודעים ספרדית

ידיעת השפה תשדרג לכם את הטיול ברמות שאתם בכלל לא מבינים!!!

כנסו ללמוד עוד

נכתב  ב-28 לפברואר, 2005

HOI

מפלי האיגואסו מהצד הברזילאי היו יפים מאוד, אם כי פחות מרשימים מהצד הארגטינאי, שחולש על 70 אחוז מהמפלים ונמצא קרוב יותר למפלים הגדולים.
מהצד הברזילאי רואים את המפלים מרחוק ולכן מקבלים תמונה פנורמית.

פורטוגזית נשמעת לי כמו רוסית, ולוקח לי זמן להתרגל לשפה. הברזילאים אנשים טובים ומאד משתדלים לעזור.

לאחר יומיים נסענו לפלוריאנפוליס, שם שכרנו דירה ל 4 ימים למשך הקרנבל עם עוד מטיילת בשם מיטל, הבחורה הכי משוגעת שפגשתי בטיול הזה.

בימי הקרנבל רוב בתי העסק היו סגורים, וכבר מ 3 בצהריים החלו תהלוכות ומוסיקה עד שש שבע בבוקר ממש אנרג'יזר כמובן בסיוע אלכוהול רב.

רוב הגברים ולא משנה באיזה גיל היו מחופשים לנשים בלבוש מינימלי, וחלקם גם די שיכורים.

בערב הראשון היה נחמד ומסקרן, וכיף היה לראות את העם הברזילאי כל כך שמח ונהנה. בימים שאחרי העניין הפך לשיגרה והיה קצת משעמם.

בימים היינו נוסעים לחופים של סנטה קטרינה ונהנים מהים, נסיעה של 50 דקות הייתה הופכת ל 3 עד 4 שעות, עקב בלאגן של הקרנבל, ובכלל למה נסיעה לכיוון אחד עולה 2.20 וחזרה עולה 3.20  (© שמורות למיטל).

דגו אותנו וקנינו כרטיסים למצעד של בתי הספר לסמבה בפי שתיים מחיר, אבל לפחות במקום טוב. המצעד היה מאוד מרשים במות ענקיות ומושקעות עם אלפי אנשים נשים וילדים מחופשים שרוקדים בניהם כולל נכים ונשים בהריון.

כרגיל לדדי אני ממצא דברים מהר וכבר בבית הספר השלישי מתוך חמש פרשתי לישון גם הייתי עייף גם משועמם וגם המוסיקה שלהם שבמשך שעה וחצי חוזרת על עצמה, 5 דקות נוספות והייתי שובר להם את כל הרמקולים.

משקיעים הון עתק בתהלוכות, במות ותחפושות... מה, אי אפשר להשקיע במחרוזת שירים דמיינו לכם את השיר “ברבאבא" מתנגן שעה וחצי רצוף

משם המשכנו לריו דה ז'נרו נסיעה של 18 שעות,
שכרנו דירה בשכונת קופקבנה הנעימה במחיר גבוה בגלל תקופת הקרנבל.
השכונה יפה ויש לה חוף יפה, אבל עם גלים של ארבע מטר ממש פחד אלוהים.
עלינו לתצפיות של הקורקבדו עם פסלו של ישו ולהר הסוכר, משם ישנם נופים מרהיבים של העיר אשר מלאה בגורדי שחקים ששוכנים בין הרים ירוקים וחופי ים... אכן אחת הערים היפות שראיתי.

תצפית על ריו מתצפית קורקובדו

על חוף קופקבנה

גלים של 4-5 מטר

טיילנו בעיר והלכנו למשחק חצי גמר אליפות ריו בכדור רגל באצטדיון מרקנה, שהינו האיצטדיון הגדול בעולם, ויכול לאכלס 150 אלף אוהדים. הרעש שם היה מחריש אוזניים והאהודים לוקחים את כל העניין קצת יותר מדי קשה.... תשתחררו... זה רק ספורט.

בצד של האוהדים "הרגועים"

לא היו גרעינים ...

אצטדיון "מרקנה", 150 אלף איש

ב 12 בלילה של אותו יום התקיים מצעד המנצחות שחותם את הקרנבל ונחשב למצעד המרשים בעולם. תמר ומיטל קנו כרטיסים ונסעו לראות... ואני ....  אני העדפתי ריצת 5000 על חוף קופקבנה.... אני מצעדים וקרנבל מיציתי !!!